Fri fragt på alle ordrer over 750 kr. indenfor EØS.

VILKÅR OG BETINGELSER

GENERELLE VILKÅR OG BETINGELSER

Disse vilkår og betingelser regulerer brugen af ​​webshoppen: www.northentic.eu og forholdet mellem kunden og Northentic OÜ (herefter: Northentic) ved køb af produkterne på webshoppen.

Northentic er registreret i Estland med registreringskoden: 16246039. Virksomheden er registreret på adressen: Pikk 53-4, EE-10133 Tallinn, Estland. 

E-mailadresse: info@northentic.eu . 
Telefon: +372 53094314.

Ved køb af produkter på webshoppen accepterer kunden vilkår og betingelser, der er gældende på tidspunktet for transaktionen.

Northentic forbeholder sig retten til at opdatere disse vilkår og betingelser fra tid til anden, og eventuelle ændringer vil blive vist på websiden.

Northetic fungerer som formidler mellem kunden og producenten af ​​de udvalgte produkter i webshoppen. Det er producenten, der sender produkterne, og i sidste ende er ansvarlig for opfyldelsen af ​​kontrakten.

Information og priser

Detaljeret information for hvert produkt er vist på produktsiderne, og priserne er vist i danske kroner (DKK).

Prisen inkluderer moms i Estland og generelt indenfor Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (udover EU-landene: Norge, Island og Liechtenstein, (EØS)). Uden for EØS kan varerne være underlagt yderligere moms og told, afhængigt af lokal lovgivning, og sådanne skatter og afgifter er ikke inkluderet i priserne.

Vi tjekker omhyggeligt alle priser for at sikre, at de er korrekte. I det ekstraordinære tilfælde, at vi opdager en fejlagtig pris for et købt produkt, informerer vi dig øjeblikkeligt og giver dig mulighed for at bekræfte købet igen eller annullere det. Hvis du vælger at annullere ordren, refunderer vi øjeblikkeligt enhver gennemført betaling.

Bestilling og betaling

For at foretage en bestilling skal du gå til produktsiden og klikke på knappen “Tilføj til indkøbskurv” for det valgte produkt. Du kan tjekke varerne i indkøbskurven ved at klikke på knappen “Indkøbskurv” øverst i webshoppen. Antallet af produkter i en indkøbskurv kan ændres ved at klikke på enten minus- eller plussymboler. Produktet kan slettes ved at klikke på knappen “fjern”.

Efter endt indkøb kan de valgte varer gennemgås i din indkøbskurv. Du vælger den ønskede leveringsmetode, klikker på knappen “check ud” og udfylder persondata til fakturering og forsendelse.

Når du har klikket på knappen “check ud”, genereres en faktura automatisk, og du kan fortsætte med en betaling ved at vælge din foretrukne betalingsmetode. Du vil blive ledt til at betale via den valgte betalingsmetode. Læs venligst og bekræft, at du accepterer vores vilkår og betingelser, før du bekræfter ordren. Fortsæt derefter ved at klikke på knappen “Godkend ordre”. Vi sender dig en ordrebekræftelse via e-mail og vil også vise ordrebekræftelsen på din “Tak for din ordre” side. Samtidig bekræftes ordren igen via e-mail til producenten, som sender dig produktet.

Et køb anses for gennemført, og en kontrakt, der er bindende for begge parter, anses for indgået, når du har klikket på knappen “Godkend ordre”.

Betaling: Du kan betale på følgende måder: Kreditkort (Visa, Visa/Dankort, MasterCard) og MobilePay.

Forsendelse og levering

De købte produkter vil blive leveret indenfor 7-14 hverdage.

Når du gennemfører ordren, vælger du den bedst egnede leveringsmetode. Vi tilbyder gratis forsendelse til postkontor eller pakkecenter ved køb over DKK 750,00 og en vægt på mindre end 20 kg til Danmark og 19 andre EU-lande (inklusive Estland, Letland, Litauen, Finland, Sverige, Polen, Holland, Tyskland, Slovakiet, Tjekkiet, Ungarn, Belgien, Irland, Italien, Luxembourg, Slovenien, Østrig, Spanien og Frankrig). Til Danmark og disse 19 lande opkræver vi et fast gebyr på DKK 150,00 for køb på under DKK 750,00. For pakker, der vejer over 20 kg, for forsendelse til privatadresse og for al forsendelse til ALLE andre lande end de 20 ovennævnte andre lande, opkræver vi for levering alt efter destination, volumen, vægt osv. 

Når pakken sendes, vil du modtage information med et link til et trackingnummer, som gør dig i stand til at følge pakken.

14-dages fortrydelsesret

Du har ret til uden at angive nogen grund at fortryde den indgåede kontrakt inden for 14 dage. Fortrydelsesretten udløber efter 14 dage fra den dag, hvor du har modtaget varen.

Producenterne er dog ikke forpligtet til at acceptere fortrydelsesret og refusion, hvis du har købt letfordærvelige produkter, der forringes eller udløber hurtigt, ikke forseglede produkter, der ikke er egnede til returnering af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager eller produkter, der er skræddersyede og helt eller delvist fremstillet i henhold til dine specifikationer.

For at gøre krav på fortrydelsesretten skal du registrere fortrydelsesretten på info@northentic.eu ved at indsende den udfyldte returformular – fortrydelsesret senest 14 dage efter modtagelsen af ​​produktet. Derefter skal du sende produktet tilbage til producenten inden for 7 dage.

Varen skal returneres ubrugt, i original emballage og ubeskadiget. Du kan undersøge produktet på samme måde, som det er tilladt undersøge produktet i en fysisk butik. Hvis produktet returneres efter brug, uden original emballage eller er beskadiget, forbeholder producenten sig retten til at nægte eller reducere refusion i henhold til produktets reducerede værdi.

Du returnerer produktet for egne omkostninger og er ansvarlig for enhver skade og/eller værditab, indtil pakken er nået frem til producenten.

Vi udsteder en refusion senest 14 dage efter, at producenten har modtaget produktet og godkendt tilbagebetalingen.

Ansvar og returpolitik

Producenten er ansvarlig for, at det solgte produkt er i overensstemmelse med produktbeskrivelsen i kontrakten og for defekter, der eksisterede på tidspunktet for produktets modtagelse, og som opstår inden for to år efter modtagelsen af produktet.

Og du har ret til at indgive reklamationer vedrørende et produkt, der ikke er i overensstemmelse med produktbeskrivelsen eller defekt, inden for to år fra datoen for dets modtagelse.
En klage skal registreres med alle nødvendige oplysninger på info@northentic.eu ved at indsende den udfyldte returformular – reklamation uden forsinkelse, men senest inden for to måneder fra opdagelse af manglende overensstemmelse eller en defekt ved produktet. Derefter skal du returnere produktet til producenten inden for 7 dage.

Du er ansvarlig for enhver skade og/eller værditab, indtil pakken er nået frem til producenten.

Du skal vedlægge kopi af ordrebekræftelse for det returnerede produkt. Producenten har ret til at nægte at løse problemet, hvis ordrebekræftelsen mangler.

Når du opdager manglende overensstemmelse med produktbeskrivelsen eller en defekt, skal du træffe alle rimelige foranstaltninger for at bevare og beskytte produktet, herunder ikke at bruge produktet. Producenten kan ikke holdes ansvarlig for fejl, der opstår som følge af forkert brug eller forkert opbevaring af produktet. 

Hvis produktet ikke er i overensstemmelse med productbeskrivelsen eller er defekt, kan producenten anvende de retsmidler, der er fastsat i loven, herunder reparation eller udskiftning af produktet. Hvis produktet ikke kan repareres eller udskiftes, har du ret til at fortryde kontrakten og kræve fuld erstatning.

Producenten vil besvare reklamationen skriftligt inden for 15 dage efter modtagelsen af ​​det returnerede produkt. Hvis producenten ikke er i stand til at give et svar på klagen inden for 15 dage, vil producenten informere dig om dette skriftligt med angivelse af årsagen til forsinkelsen og den dato, hvor svaret vil blive givet.

For et produkt, der ikke er i overensstemmelse med produktbeskrivelsen eller defekt, refunderer vi dig også omkostningerne for returnering af produktet til producenten.

Hvis reklamationen viser sig at være fejlagtig eller indholdsløs, vil du ikke blive refunderet for at sende produktet til producenten, ligesom du vil blive opkrævet for omkostningerne ved at returnere produktet til dig.

En klage er i bund og grund en sag mellem dig og producenten. Vi letter klageproceduren og sikrer, at du får en retfærdig behandling og eventuel erstatning. Vi er dog uden ansvar for manglende overholdelse af produktbeskrivelser og defekter

Force majeure

Nothentic og dets partnere kan ikke holdes ansvarlige for skader af produktet eller forsinkelse ved leveringen af ​​produktet, hvis skaden eller forsinkelsen er resultatet af Force Majeure-forhold, som ikke kunne have været forudset eller påvirket.

Gældende lov og tvistbilæggelse

Estisk og EU-lovgivning gælder ved køb fra denne webshop.

Northetic ønsker tilfredse og velbetjente kunder. Vores ambition er at tilbyde den bedst mulige kundeservice og løse alle tvister gennem forhandlinger i god tro.

Hvis forhandlingerne ikke giver resultater, har du ret til at henvende dig til The Estonian Consumer Protection Authority. Derudover kan du kontakte Europa-Kommissionens Online Dispute Resolution Platform

Disse vilkår og betingelser er gyldige fra 01.10.2021.

HEJ, VENT!

Få 10% rabat på dit næste køb*

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev får du også adgang til nytilkomne, eksklusive udsalg og meget mere.

For at se, hvordan vi kan bruge dine oplysninger, skal du tage et kig på vores privatlivspolitik.

*gælder ikke for Oplevelser og Saunaer